23 Temmuz 2020 Perşembe

BAŞTAN ALALIM

Herkese ve kendime merhaba , Uzun uzun aralar verdiğim bloğuma bugün itibari ile tekrar dönüş yapıyorum.Pandemi süreci hayli sıkıntılı başladı ,şimdilerde biraz daha iyiyim.Midemde sıkıntılar yaşadım,ama gerekli müdehale yapıldı ,kontrollerim olacak,zaman zaman .Kontrol zaten hayatımız,buna şükür diyerek hayatımıza güzellikler katmaya çalışarak devam ediyoruz. Mart-temmuz aralığını evden çalışarak geçirdim ,daha kolay mı oldu dersek sanmıyorum,bilgisayar 24 saat masa üstünde ,gece gündüz yapılan işler ,neyse sonunda temmuz başı gerçek emekliliğe adım attım.Artık çalışmıyorum. Bu süreçte neler yaşandı ,bir dönem sürekli dizi ve film izledim ,sanki başlayan filmi izlemesem ayıp olacaktı ,öyle bir his oluştu ,o dönemde pek okuyamadım ,şimdi okumam hızlandı diyebilirim. İşi bırakmam biraz sancılı oldu ,kafamda bitirip geçişi sağlama da bir kaç hafta zorlandım,ama şimdi hiç düşünmüyorum denilebilir , Uzun yıllar çalışınca insan durmayı bilemiyor sanırım,pandemi buna vesile oldu ,şimdi artık keyfimin kahyası olma yolunda çalışmalarım var, İlk defa bir kitap klübüne katıldım ,onlarla birlikte her ay 1 kitap okuyacağız,sonra da whatsup üzerinden tartışılacakmış,temmuz ayı kitabını bitirdim .Füruzan 47'liler.Okurken duygusal anlamda zorlandım,o dönem yaşananlar ruhumu acıttı desem yanlış olmaz , 12 mart dönemini yaşayan gençlerin hikayeleri ,ama iyi ki okudum ,anlatım son derece akıcı ,iç konuşmalar ve aileleri ile de karşı karşıya kalan gençlerin hikayeleri. Şimdi de Rıfat Ilgaz okumalarına başladım ,ilk olarak Karartma Geceleri 'ni okuyorum .Görkemli hatıralar da oğlu anlatmıştı Rıfat Ilgaz 'ın hayatını ,beni çok etkiledi kitaplarını okumak ve okutmak istedim .Kendime Sarı Yazma 'yı da aldım ,yeğenime de tabi ki Hababam Sınıfı serisinden kitap aldım.Gerçekten yaşarken çok sıkıntı çekmiş bir aydınımız. Bundan sonra okuyup izlediklerimi daha detaylı yazarım.Bugün başlangıç olsun.

Hiç yorum yok: