17 Kasım 2007 Cumartesi

GERİ DÖNÜŞ




Çok ara verdim çok,nasıl yaptım bunu bilmem,evet düğün falan derken,önce grip,sonra da facebook girdi aramıza:((Başta pek çekici gelmeyen ortam koptuğum birkaç arkadaşıma ulaşınca öyle keyif verdi ki,gerçekten iyi ki böyle bir site yapıldı,yoksa onları bulmam imkansızdı,
Düğünden başlayayım,her şey gayet güzeldi,kına gecesi yaptık,ellerimize kınalar yaktık,nikahta şahittim(2.nikah şahitliğim oldu bu)akşamda düğün,salona giriş muhteşemdi,ışıklandırılmış bir yol ve size tüllerin arasında fotoğraflar eşlik ediyordu,birkaç günüm kuaförde geçti habire bir süslenme telaşı:))Gece güzel bir topuz yaptırdım,Pınar ın düğünündeki topuzumdan sonra topuz fobim oluşmuştu:)) ama aştım böylece,evlerini çok zevkli döşemişler bayıldım,camın önünde laleler,cam önü kahve köşesinde içinde laleler bulunan bir sehpa,benim en sevdiğim köşe oldu ,Allah inşallah onları çok mesut eder,uzun yıllar çocukları ile mutlu bir hayat sürerler,tüm dileğim bu,birkaç tane de fotoğraf ekliyeyim de renklensin sayfam.

Hiç yorum yok: