15 Mayıs 2008 Perşembe

BOĞAZ TURU






Annem ve babamla boğaz turu yaptık ben izne çıkmadan,babam bu turu geçen senede söylüyordu ama nedense organize olamadık,boğaz turlarının en güzelinin Eminönü'nden kalkan ve Anadolu Kavağına kadar devam eden vapurla yapıldığını duymuştum,internetten araştırdım ve 23 Nisanı fırsat bilip turumuzu yaptık,manzara müthişti,denize doyduk,Kanlıca yoğurdumuzu,Anadolu Kavağı'nda balığımızı yedik,Anadolukavağında ben kahvemi içtim bizimkiler çaylarını ,gerçekten katılım oldukça fazlaydı ve ağırlık turistlerdeydi,fiyatı da çok uygun gidiş dönüş 8 ytl kişi başı ,10.30 da Eminönü'nden hareket ,12 de kavaktaydık,15 de de dönüş başlıyor,arada 3 saat size kalıyor,güzel bir gün geçirdik,ben de onları mutlu edebilmenin mutluluğunu yaşadım.

2 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Ahhh annem ve teyzem ne çok isterlerdi :)

Kiyoki dedi ki...

Onları da götürürüz istersen sen geldiğinde ,