24 Ağustos 2008 Pazar

ÇOK SICAK





Sıcaklardan bunalmış vaziyette kendimi eve kapattım,iki haftadır hafta sonu aktivitem bu oldu ,bu hafta biraz daha farklı olarak markete kadar gittim,gazete yumurta falan almaya ,ev serin mi derseniz hiç değil ama tembellik çöküyor bir uyku hali geldi mi gitmiyor,bir yandan da sıkıntıdan kendimi değişik bir şeyler denemeye verdim geçen hafta un helvası bu hafta krep ve limonata yaptım,sıcaklar hamaratlığa sebep oldu bende:)inanması güç geliyor.
Cuma akşamı fotoğraf kulübü gezisi vardı,bu sefer ki mekan Karaköy ve Galata Köprüsü'ydü,cuma günü öğleden sonra baya sıkıntılı işlerle uğraştım ve resmen içim daraldı,günün sonunda İstanbul'un güzelliklerine dalmak,insanların arasına karışmak çok dinlendirdi,bunu hep yapmalı,akşamları ve hafta sonları insan ruhunu dinlendirmeli,eğlendirmeli.Benim fotoğraf makinesi gece pek güzel çekmediği için asıl resimleri daha sonra ekleyeceğim,arkadaşın makinesinden almalıyım,ben konu mankeni olarak fotoğraflarda yer aldım,mısır alan,cevizci ile konuşan ,köprüde,Hülya ve Şevki Bey den toplamalıyım resimlerimi:)gezi bitiminde Galata köprüsü altında yemek yendi,biz yürüyerek Taksim e çıkıp,Hülya nın arkadaşı ile buluştuk,gecenin devamı bir sokak meyhanesinde tamamlandı,cumartesi akşamında da Moda iskelesinde oturduk,eski günlerimizi andık:)
Bu arada Deniz taksi gördük,bildiğimiz taksi gibi çağrılabiliyormuş ,bir kişide olsa 10 kişide ücreti sabit yani kalabalık binmek gayet avantajlı,ilk fırsatta deneyeceğiz,geyiğini yaptık,ben uçuşan elbiselerle binmek istiyorum :)
Özler gelecekti,Günay hn da gelecekmiş ben kalkıp biraz ortalığı toplayayım sonra da krep ve limonata yanına bir şeyler düşüneyim.Canım dostumla buluşacağım yarın,onu çok özledim,sanki burda olunca tüm sıkıntılarım geçiverecek gibi geliyor,o benim ilacım:)

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

canimcim artik kendimize iyi bir makine alma zamani gelmedi mi ?
Bak bu kadar ilgileniyorsun.