15 Eylül 2008 Pazartesi

HAFTA SONU

Sonunda şeytanın bacağını kırdım,cumartesi günü Canan la olan toplantıya katıldım onca aradan sonra,o gün biraz çalışmam da gerekiyordu ,erkenden koyuldum yola,9,30 da işteydim,hemen açtım yan odada televizyonu ve müzik ayarladım,madem ki işteyiz ortamı yumuşatalım biraz,14.30 a kadar tekliflere gömüldüm,sonra attım kendimi sokağa,doğru Nursun Ablalara,çok özlemişim bu sohbetleri,hem güzelleştik ,hem dertleştik,iyi geldi bana sevdiğim insanlarla olmak,insanın ailesi uzakta olunca,aile ortamına özlemi de büyük oluyor.
Akşamında genç bir delikanlıya verdiğim sözü tutmam gerekti,geçen haftadan Tunç a sözüm vardı onlarda kalmak için ,cmt akşamı beni aldılar evden ,o akşam onlarda kaldım,sabaha karşı minik adam ateşlendi,hafif heyecan yaşadık,sabah kahvaltıda''hamur kızartması''yapıldı ve bata çıka doyasıya yedim,çok zaman olmuştu yemeyeli,annemin yaptığı da çok güzel olur,özledim şimdi.Pazar kahvaltı sonrası kahvemizi Günay hn da içtik ,Çengelköy Maxi den Tunç ve Bartu ya oyuncak baktık,ve ver elini Beylerbeyi,akşama doğru balığımızı,kalamar ve midyemizi aldık,kurulduk sofraya ,bir yanda deniz ,pazar keyfi tam oldu bu hafta,İstanbul un bu yanı çok güzel ,bir anda keyif yapabileceğin noktalara atabiliyorsun kendini,kahvemi içtim,dalgaları seyrettim,yaşamın tadı bu işte...

2 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Kiyokim hemen gozumun onunde canlandi Canan Toplantilarimiz.Benim sizleri telefonla aramalarim.Sizlerin yataktan yeni cikmis olmaniza ragmen kivirtip'hazirim cikiyordum beni yakaladin'lariniz.
Dedikodular,kahve fallari.
Nasil bir hos oldum anlatamam :)
Sanki ordayim gibi geldi

Kiyoki dedi ki...

Canım sensiz her şey bana eksik geliyor zaten,seni çok özlüyorum ,iyi ki dostumsun ,iyi ki varsın bitanem