20 Aralık 2008 Cumartesi

TATİL



Bu bayram da son anda aileye katılmayı başardım.Her zamanki gibi geç alınan bilet macerası ve bayram sabahı Aydın'a ulaşma sözkonusu oldu:))İlk günü Aydın'da geçirdik,sonra Denizli'ye geçtik,Denizli'de yeğenim bizi yemeğe aldı,tüm aile birlikte bayram yemeği yedik,cadım öyle güzel hazırlanmıştı ki yediklerimden sonra masadan kalkmak çok zor geldi,çok özenmişti,çok gurur duydum onunla,o gece ağbimlerle ben de Gamze de kaldım ,sabah kahvaltısında da muhteşem bir menemen yedim,her ne kadar tarifi vermek istemese de gözlemlerim neticesinde olayı çözdüm diyebilirim:))sıra denemeye geldi,minik Berk gene Bora ağbisinin peşindeydi,bu bayramın en güzel yanlarından biri de yıllardır görmediğim lise arkadaşımla buluşmam oldu,Denizli de eşiyle gelip beni aldılar,iki kızı var,bir ona bir kızlarına baktım insan yılların böylesine çabuk geçmiş olmasına inanamıyor,eski günlerden konuştuk,unuttuğumuz hatıraları birbirimize hatırlattık,dostluk nasıl bir şey,konuşamasan da ,yıllar geçse de birbirini görünce sarmaş dolaş olmak,her şeyi konuşabileceğini hissetmek,paylaştığın gençlik hayallerini hatırlamak ne kadar özel.

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Canımın içi geliyorum saatler kaldı :) Özledim seni