1 Ocak 2009 Perşembe

YENİ YIL ,YENİ YIL,YENİ YIL HERKESE KUTLU OLSUN!




2008 yılını nasıl geçirdim diye düşündüm şöyle bir,önce bana pek iyi gelmedi diye düşündüm ama ardından da haksızlık etmemem gerektiğine karar verdim.2008 de yeni arkadaşlar edindim,bol fotoğraf çektim,yeni bir ülke ,yeni şehirler gördüm,işyerimle ilgili heyecanlar yaşadım,her fırsatta ailemle birlikte zaman geçirdim,bayramlarda onları ziyaret ettim,ağladım ama acısını çıkaracak kadar da güldüm,bol kitap aldım,okumaya yetişemedim:)Gene otobüs biletlerini son dakkada aldım,gidememe heyecanları yaşadım,Issız Adam filmini 3 kez izledim,kız teyzesi oldum,insanları tanımaya çalıştım,hayal kırıklıkları yaşadım,çok düşündüm,çok çalıştım,insanca pek çok şey yaşadım.Kendime bir sürü soru sordum,cevabını bulamadıklarım oldu.
2009 herkese mutluluk ve istediklerini getirir umarım.
Dün yemeği Serpil abla eşi,Edward ve Pınar'la yedim.Her zamanki gibi yemeklerimiz muhteşemdi,geleneksel kestaneli pilav çok lezizdi.Yemek sonrası Didemlere gittik,Müjde de oraya geldi,güzel bir akşam geçirdik,bol muhabbet ettik,güldük,Bora bizi çok eğlendirdi,Dönüşte Pınarlarda kaldım,bu akşam evime döndüm,sabahtan geleneksel 1 ocak gezimizi yaptık karşıya ,hava çok güzeldi,Kadıköy de deniz kenarında çayımızı içtik,Pınarcım bir hafta daha burda yaşasın:)

1 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Yeni yılda tüm dilekleriniz gerçek olsun. İyi Seneler.