28 Haziran 2009 Pazar

YİNE YİNE YENİDEN

Bu aralar sağlık problemleri tayin derken günler akıp gitti,bugün evde kalıp öylesine tembellik yaptım,öğlene kadar uyandıkça tekrar uyudum,sonra kendime çay demledim,kahvaltımı yaptım,blogları okudum,yeğenimle konuştum,hatta tekrar uyudum.Babamın zatürre olması ve ardından ciğerinin su toplaması,hastanede geçen süreç hepimizi çok yıprattı,ardından çıkan fıtık problemi de üzerine tuz biber ekti,Allah beterinden saklasın diyoruz,çarşamba ameliyat olacak hayırlısıyla atlatacağız inşallah.Başka şehirlerde olmak gerçekten çok zorluyor şu anda beni. 5 yıldan sonra çalıştığım şubede değişti,yeni mekan ,yeni insanlar sudan çıkmış balığa döndüm.Ama huzurluyum,yeni baştan bir düzen kuruyorum heyecan verici.Boşuna dememişler tebdili mekanda ferahlık vardır diye.Sağolsun arkadaşlarım ve müşterilerimin çiçekleri ile bu haftayı mis kokular ve güzellikler içinde geçirdim ,gelen telefonlarla mutlu oldum,duygulandım.Tüm gününüzü o insanlarla geçiriyorsunuz ve iyisi kötüsüyle pek çok şey yaşıyorsunuz,ama arkamda iyilikler bıraktığımı görüyorum bu da bana huzur veriyor.
Yeni şubeye geçmeden bir hafta izin kullandım,Pınarcım gelmişti,iki gün onunla Bayramoğlundaki yazlıklarına gittim,ardından da Ankara'ya.Ailemle birlikte zaman geçirmek moral oldu bana da onlara da.
Cuma gecesi Pınar ,Edward,Didem,Arda ve Müjde ile Nevizadeye gittik,gecenin devamında 45 lik adında bir barda eski yeni parçalarla dansettik,çok eğlendim,dün gece de Edward bizi maltepe sahilde bir restaurantta ağırladı,her şey çok tadındaydı,güzel bir hafta sonu geçirdim,arkadaşımı uğurladım çabuk gelmesini dileyerek.

Hiç yorum yok: