8 Kasım 2009 Pazar

Tekrar Çal Sam

Dün o güzel günü çalışarak geçirdikten sonra Sevinç ve Kaan la bizim ordaki Fabrika mağazasına gittik ,tadilat yapılacak kıyafetlerimizi bıraktık,Kaan biz kıyafetlere bakarken çok uslu durduğu için yemek için onun istediği yere gitmek istedik sonunda benim evin yakındaki burger king de karnımızı doyurduk,Görgülü pastanesinde de çaylarımızı kahvelerimizi içip sohbet ettik.Sürekli çalışmaktan mı yoksa hafif grip nedeniyle mi bilmiyorum,akşam için çağıran arkadaşlarıma katılmayıp eve attım kendimi,duşumu aldım,sıkıca giyindim,biraz blogları okudum,sızmışım sonunda.Bugün rutin kuaför olayındayken bir tiyatro daveti aldım.Kadıköy Haldun Taner de Woody Allen a ait bir oyun izledim.Çok zevk aldım,Sevinç Erbulak kılıktan kılığa girdi,Sevinç Erbulak bu oyunla 13.Afife Jale Tiyatro Ödülleri 2009,yardımcı rolde yılın en başarılın müzikal ya da komedi kadın oyuncusu ödülünü almış,başroldeki Arda Aydın da Kerem Yılmazer Genç Yetenek teşvik ödülünü almış,oyunun başında Allan Felix'i eşi terk eder ve oyun başlar,dostluk,aşk,aldatma,içiçe geçer,bol güldük,eğlendik.oyunu Ragıp Yavuz yönetmiş.Güzel bir seyir oldu,çıkışta bize Tunç katıldı,Kadıköy de balığımızı yedik(öncesinde çeyrek ekmek midye götürüldü,özlemişim:)Nezih e gittik,yeni çıkan kitapları karıştırdım,Bugün de hava muhteşemdi,mümkün olduğunca yürüdüm,şu son güzel günlerin tadını çıkarmak istiyorum,sonra çok arayacağım.

1 yorum:

Günün Notları dedi ki...

çok keyifli bir oyundu. dekoruna da bayılmıştım.