10 Ekim 2010 Pazar

KEYİFLİ PAZAR

Bu sabah çalan telefon gördüğüm rüyadan uyanmamı sağladı,müşterinin biriyle aptal bir diyalog yaşanıyordu aramızda.Özler kahvaltıyı hazırlamış ben de hazırlanıp atladım taksiye arkadaşımda aldım soluğu.Güzel bir kahvaltının arkasından mısırımızı patlatıp sinemaya yollandık.Dün akşamdan yapmıştık programımızı.Kozzy de sabah seansına girdik,Ye Dua Et Sev.Julia Roberts ve Javıer Bardem başroldeler.Javier Bardem i daha önce İçimdeki Deniz filminde izlemiştim.Gerçekten bu film de de çok karizmatikti.Hayatımla ilgili ciddi sorgulamalarımın olduğu bugünlerde film çok ilgimi çekti.Bir boşanmanın ardından kendini bulmak adına çıkılan bir yolculuk konu ediliyor.
Sinemadan sonra bir şeyler atıştırıp,biraz alışveriş yaptık,çıktık hava öyle güzeldiki pırıl pırıl güneş ama güzel bir serinlik.Karar verdiğimiz üzere spor merkezine yollandık.Sporumuzu yaptık,öyle uzun zaman oldu ki,yaz boyu tam bir hımbıllık rolüne bürünen ben ,gerçek harekete dönüş yaptım,hafta içi de yüzmeyi düşünüyorum.Cumartesim gene işle geçti.Biraz renklendirmeye çalıştım,sandviçlerimi evden götürdüm,çayımızı demledik,kahvemizi içtik,çalıştık da tabi.İşte hafta sonu böyle geçti.İki günde dinlenemezken artık tek tatil günümüz var ama olsun.Önemli olan o günü güzel değerlendirebilmek.
Evde uzun zamandır doğru düzgün yemek yapmayan ben,bu durumdan da sıkıldım,artık yemek pişireceğim kendime.Geçen hafta Biber dolması yaptım kendime,perşembe de pazardan baya sebze aldım.Ispanak pişirdim.
Şimdi de börülce pişiriyorum.Özlemişim evimin yemek kokmasını.
Geçen hafta iki günde güzel bir eğitime katıldım,Hocamız ünlü bir yamaç paraşütçüsüydü:)Bizim gibi bankacı iken yol çok daha yakınken vazgeçmiş ve farklı bir işkolunda devam etmiş,faydalı bir eğitimdi.Yeni arkadaşlarla tanıştım.Ekim içinde 2 gün daha eğitimim var,biraz işten uzaklaşmak dinlendiriyor beni sanırım hepimizi,zor bir dönemden geçiliyor bizim adımıza.