26 Aralık 2010 Pazar

Cuma ve Sonrası



Bu aralar keyifsizim,sağlık sorunları ile haşır neşir olmaktayım,yıl bitmeden sonuçlansın istiyorum ama olmayacak.Allah şifasız dert vermesin diyorum bir yandan,bir yandan da üzülüyorum engel olamıyorum kendime.Cuma doktor çıkışına Rana geldi,cadde de açık hava da oturduk.Uzun zamandır Cafe Crown'a gitmemiştim.Bizim eski mekanımız olur.Yemeğimizi açık havada yemek üzerine içtiğimiz çaylar iyi geldi.Biraz fazla kaçırmışız ama olsun arada lazım.Arkasından da CKM de Turist filmini izledik,film de gayet keyifliydi,sonu benim için sürpriz oldu.Angelina Jolie gayet zarifti,girdiği her ortamda kendine baktıran bir güzelliği ve kendinden emin haline özenmedim dersem yalan olur.Cumartesi sabahında pörtlemiş gözlerim soluk benzimle işe gittim,bir süre adaptasyon sorununu takiben aldım yanıma bir çöp poşeti yırttım attım pek çok şeyi,eski ajandalarıma kadar saklıyorum dolapta.iyi bir temizlik oldu.Akşamında Özlerin arkadaşı Gap turunda tanıştığım Gamze nin doğumgünü için Taksim' e gittik.Özlerle önce hediye almak için dolaştık,mahşer yeri gibi bir kalabalık vardı,zor yürünüyordu.Hava gayet ılık,Cezayir Sokağında Cambaz a gittik,dışarda oturduk,arada yağmur yağdı,dindi,tekrar yağdı,dindi tekrar yağdı.Yandaki rest.gitarist vardı müzikler güzeldi,O çaldı biz söyledik,yenildi,bol içildi.Yağmur,müzik,açık hava,güzel insanlar iyi geldi,moralim yükseldi.

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Canim benim gecmis olsun.Ne yapiyoruz canimizi sikmiyoruz.Kafamizi dagitacak seylere yoneliyoruz.Ise degil yanlis anlama hemen :)