22 Mayıs 2011 Pazar

Organik Pazar

Dün akşam Özlerdeydim.Bilgisayarımı kitabımı toplayıp kalmaya gittim.Gece gece çıkıp iskender yedik,pişman olduk ama çok da lezizdi,açık havada oturduk mahalle arasında ama çok başarılıydı.Gece 2.30 a kadar oturmuşuz,uzun süredir böyle uzun buluşamamıştık,özlemişim onunla konuşmayı.Sabah kahvaltıda bana hamur kızarttı,çocukluğuma döndüm.Çok severim pişiyi.Annemle de geçen konuşmuştuk ama kilo alıyoruz diye yapmamıştık,Ankarada geçen gün komşusu yapmış o da üzülmüş beni hatırlayıp,bugün söyleyince mutlu oldu.Öğlen gibi çıkıp Kartala organik pazara gittik.Çok taze sebzeler vardı,salatalık,semizotu,kırmızı biber,muz aldım.Satanların organik tarım yaptıklarına dair sertifikaları vardı.Nar ekşisi,kestane balı,dut ve fındık aldım.Bakalım lezzetleri nasıl bu hafta deneyeceğim.Kahve dünyasında kahvelerimizi içtik,açık hava özlemimizi giderdik.Tunç da sonrasında bize katıldı,o da dinazorların sergisine gitmiş çok mutlu olmuş.Dinazor dergisini karıştırdık valla ben de çok özendim.Eve gelince de kendime hafta içi için yemek hazırladım,niyetim evden yemek götürmeye devam etmek bakalım ne kadar sürdürebileceğim.İstersem neden olmasın,üşenmemek lazım ,kısa sürede hazırlanıyor aslına bakarsanız,hiç olmazsa yağını ayarlamak mümkün,tertemiz.Bloglardan pratik yemekleri denemek lazım.Bu yaz bu konuda çalışmalı.Haftaya dinlenmiş olarak başlıyorum,keyifli bir hafta olsun.Cuma günü bir arkadaşımızın şiir dinletisi var.Bakırköy Sanat Merkezinde.Ona katılmak istiyorum.Tek perdelik müzikli bir gösteri olacak.Katılmak isteyen olursa bilgileri paylaşabilirim.

Hiç yorum yok: