15 Ocak 2017 Pazar

EVİMDE SON GECE ///askıda kalmış bir yazı ,kalsın bir kenarda :)

Yarın,aslında bugün Ankara yolcusuyum.Biraz mantık dışı ,düşünmeden yapılmış bir hareket oldu ,19 unda İstanbul'a gitmeyi planlıyorum,ay sonuda İzmir'de sınavlar var ,bu arada ders çalışmam lazım.Ama bir kere ağızdan çıkmış oldu,bavul hazır,seferiliğe devam.Bu akşam sünnete katıldım,gidiş hayli zor oldu ,1 haftadır aksatmadan her akşam üstü yağmur yağıyor öyle böyle değil.Taksi çağırdım,kapıya iyice yanaştı,zor bindim her yeri su basmıştı.Neyse görevimi yerine getirdim,çok memnun kaldılar,Servet Ağbi ve Aylin i görmek iyi geldi,çıkışta Erol Agbiyle karşılaştım,yanaklarımdan öptü,özlemişim,beni eve kadar bıraktı,yüzlerindeki samimiyeti görmek beni öyle mutlu etti ki,eve gelince biraz mahzunlaştım,özlüyorum eski günleri.Aylin abartarak başımızda konfeti patlattı oynarken,palyaço ile çocuklar son derece sevimliydiler,çocuklar her zaman ki gibi çok mutluydu izlemek de beni mutlu etti.Artık yatmalıyım sabah 8'de servis alacak evden.Minik yeğenlerimle buluşacağız, bugün çok yorulmuşlar erkenden uyumuşlardı,yarın kavuşma heyecanını yaşayalım bakalım ailemize.Hayatım ayrılıklar ve kavuşmalarla dolu,yolcuyum ben.Kavuşacaklarımız hep hayatımızda olsunlar,eksilmesinler şu an tek dileğim bu.

Hiç yorum yok: