26 Mayıs 2022 Perşembe

YENİDEN MERHABA 

Uzun bir ara daha vermişim ,hatta bu sayfanın varlığını unutmuşum ,nerden mi hatırladım ,instagramda ucan supurge festivalinden bahsediyordu ,bir anda kendimi burda buldum.

Geçen hafta yüz yogasına başladım ,perşembeleri derslerim var ,bugün yanak bölgesine çalıştık,oldukça keyifli bakalım düzenli yapıp ,sonuçlarını görebilecek miyim?Bu sefer kararlıyım ,

Yeni evimde bu hafta yalnızım ,annemler kendi evlerine geçtiler .

Başka neler yapıyorsun derseniz,telegramdan bir okuma grubuna katıldım ,iki aylık bir yarış son hızı ile sürüyor,okuma hızım 3 katına çıktı diyebilirim.Tabi bu kadar hızlı okuyup geçmek bazen rahasız ediyor .

Storytel de kullanmaya başladım ,güzel bir uygulama ama ben sanki kitaplara ihanet ediyor gibi hissediyorum ,yazlıkta daha çok işime yarayabilir ,çünkü belli sayıda kitap taşıyabilirim .

Geceleri daha çok okuma imkanım oluyor ,dün yarışma içi yarışma oldu diyebilirim ,kategoriye uydugu için seçtiğim kitap İnsanı Tanıma Sanatı ,Alfred Adler .Kaç yıl önce aldım kimbilir,tarih atmamışım pek çok kitabıma ,atsaydım daha mutlu olurdum şimdi okurken .Yıllardır bekleyen kitaplara el attım bu okuma şenliklerinde.
Neyse ben okumaya döneyim ,günlerim sayılı bir an önce bitsin ki ay sonuna ilave okuma yapabileyim.

Bugün Tülay'a gittik ,kısır günü yaptık.Ne özledik birlikte kaygısız oturabilmeyi ,pandemi bitti diyeceğimiz günler de gelsin ,bu halimize de şükrediyoruz.

Hiç yorum yok: