25 Ağustos 2007 Cumartesi

Hafta sonları

Fazla plan yapmadan doğaçlama yaşanan günler,hiç de boş geçmiyor,öyle gelişiyor ki ordan oraya farklı arkadaşlarla yapılan buluşmalar,doluveriyor,zevkli aslında...
Evimi özlüyorum,kendimle kalmaktan da ayrı zevk almaya başladım son zamanlarda ,huzur dolu burası,benim gibi tek olmayı sevmeyen bir insanın böylesine yaşamaktan zevk alması büyük bir değişim bakarsak,hayat hepimizi ne kadar farklı noktalara götürüyor,bazen istekli bazen istek dışı.Ben kendimle ve hayatla barıştım,formül bu bence.

5 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Kizim Ingilizce nasil gidiyor.Sen nasilsin birak dogaclamayiii artistim benim

Kiyoki dedi ki...

kızım sen izinde değilmisin,çalışıyorum valla hastalık gibi oldu bu bana ,ev bir sıcakki hiç sorma saunada gibiyim.Ama devam ediyorum.

Chris'in Annesi dedi ki...

aysecim ne kadar guzel yazmissin.bence de en onemli sey insanin kendi ile barisik olmasi,yoksa kendini sevmyorsan ister biriyle ol ister yalniz ol insan hicbir sekilde mutlu olamiyor.sonucta hepimiz kendi icimizde yalniz degil miyiz..
kendine iyi bak..opuyorumm..

Chris'in Annesi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Nazkız dedi ki...

Aaa? eskaza buldum sizi ama naneşekeri de buradaymış... Ne alem bu blog dünyası, tesadüflerle dolu:-)))

Öncelikle Merhaba! Aşağıdaki resim Caddebostan civarları mı acaba? Beni çoook uzaklara ve anılara götürdü de yazayım dedim...

Sevgiler...