4 Eylül 2007 Salı

Balık ziyafeti

Bu akşam nefis hamsi ve istavrit ziyafeti vardı,dışarda mı yiyelim evde mi yapalım derken eve karar verildi ve Özler ev hanımlığını konuşturarak bize son derece güzel bir sofra hazırladı,balıklarımızı yedik,şarabımızı içtik(halis kapadokya şarabı)minik oğluşu ile oyuncaklarıyla oynadım,hatta biraz boğuştuk da:)))sonra kahvelerimizi alıp,oturduk,binbirgece var derken tekrarı olduğunu görüp hüsrana uğradık,Saklambaçtı galiba bir film vardı ama gerilim olduğunu düşünerek iki korkak izlemekten vazgeçtik:)))Tamam kabul ediyorum seyredemiyorum korku filmlerini.En nihayet bugün çileğe yazdığım mektupları iletişime verdim.Bu tembellik nasıl bir şey bilmiyorum ben.Yarın spora gidicem ,bu akşam baya kalori topladım,yarın canımı okumam lazım ,herhalde kolumu kımıldatacak halim kalmaz yarın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim..sana yemek hazırlamak herzaman zevk....sen yeterki bize gel.....TUNÇ..bilyorsun seni sayıklıyor........
yemeğin güzel olamsı için....paylaşılanda önemli...........