7 Temmuz 2008 Pazartesi

PAZAR GEZİSİ

Sabah saat 8 de kalkıp,Kadıköy'e yollandım,Hülya ile Eminönü vapur iskelesinde buluştuk,gezi başlangıç noktamız Sirkeci Garı olduğu için karşıya geçtik,Konyalı da kahvaltımızı ettik,garın önünde ekip toplanmaya başladı ,hocamız gar da bir takım bilgiler verdi ve ilk fotoğraflar çekildi,bende digital makina olduğu için ben çekimleri kafama göre yaptım:)Ordan Gülhane parkı na geçtik,minik havuzlardaki fışkıran suların ,ağaçların damarları vb resimler çekildi ,ben de Hülya nın resmini çektim:)Bir de kendi resmimi çektirdim tabi,ardından Arkeoloji müzesine gittik,Müze kart diye bir olay çıkmış ,20 ytl verip bu kartları aldık,l yıl süre ile Türkiye nin her yerindeki müzelere böylece ücretsiz girebilecekmişiz(demek ki gezmemiz devam edecek)Arkeoloji müzesinde çekimler yapıldı ,bu arada ben de fırsattan istifade müzeyi tekrar gezmiş oldum,lahitlerin olduğu bölüm muhteşemdi,açlık başımıza vurup,hocamızın peşinden koşmaktan,koşmak doğru bir ifade çünkü kendisi son derece hareketli:) yorulduktan sonra Sultanahmet'e gidilir de köfte yenmez mi diyerek çöktük köfteciye,leziz köfteleri yerken bir yandan muhabbet ettik,bir sonraki gezi Edirne'ye imiş,ben de gitmeyi planlıyorum ama şu makine işini ne yapmalı,bir sonraki durağımız Sultanahmet camii oldu,son resimler çekildi ve gezimiz sona erdi,biz çay sayıklıyorduk ki,hocamız bizi çay için güzel bir yere götürebileceğini söyleyince yorgun ekip düştü hocamızın peşine ,''YEŞİL EV CAFE REST'' touring işletiyor,bahçe içinde bir köşk,ağaçların altında bembeyaz mermer masalar ,çok keyifli bir ortam tavsiye ederim,yolunuz düşerse mutlaka uğrayın,ordan dağıldık biz Taksim'e geçtik,İstiklal de turlayıp,bir kahvede kahvelerimizi içip demlendik,akşama da ver elini Nevizade,çok zamandır gitmemiştim,neresi derken Cumhuriyet meyhanesine oturduk ,kavunlarımızı ,beyaz peynirimizi yedik,rakılarımızı içtik,derleştik de dertleştik,gün bitmesin istedik,enerjimize biz de şaştık doğrusu:)Galiba zevk aldığımız şeyleri yapmak bizi böyle enerjik kılan,dolu dolu bir gün oldu,ekibi çok tuttum.Yeni insanlarla tanışmak iyi geldi.

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Aaaa süper geçmiş haftasonun. Bende makina almak istiyorum, kız araştır bakim ucuz ve kaliteli olan hangisi ?

Chris'in Annesi dedi ki...

bence cok ıyı olmuş bu kurs ,fotograf cekerdım üniversıte de cok zevklıydı oralarda gezınmek,profosyonel makınalarda bayagı pahalı sanırım ben de eskı bır zenıx varddı ayarlarını kendım yapardım ama sımdıkıler otomatık..

Kiyoki dedi ki...

Arkadaşın almayı planladığı,hocasının da tarif ettiği yaklaşık 2.000 ytl imiş bakalım az daha araştıracağım,olmadı bir süre onunkinden çalışırım artık:)