17 Şubat 2009 Salı

HAYAT

Yaşamak,hayatın akışına bırakıp kendini.Ben kendimi bırakmaktan yoruldum.Geçen hafta spora başladım,işyerime yakın bu seferki salonum,bu hafta henüz gidemedim,bu akşam toplantım vardı çıkış saati 22 olunca hayat duruyor haliyle,dün akşam rutin doktor kontrolüme gittim,gene biraz korkuyorum hafif ağrım var,cumartesi sonuçlarımı alacağım iyi olsun istiyorum,hastalığımın yenilediğini duymaktan korkuyorum.Geçen hafta kendime hediye aldım,doğum günü hediyem olacak,evimi güzelleştiriyorum:)Geldiğinde yeni halini buraya eklerim,küçük sevgililerim bana sevgililer günü için hediyeler almışlar,minik Berkciğimin hediyesini ağbim getirecekmiş bana ,Tunç'cum da bana orkide almış,işteki masama koydum,dur yarın onun da resmini çekeyim,içine de not yazmış bayıldım:)Kendisi okula gitmiyor ama yardım alarak olayı çözmüş hatta yazıyı süslemiş de.

Hiç yorum yok: