21 Şubat 2009 Cumartesi

PUSLU KITALAR ATLASI

Bu kitabımı bayram için gittiğim Denizli'de almıştım,ağbimde her zamanki gibi bana takılmıştı sanki hiç kitabın kalmadı okuyacak diye gerçekten de yanıma yedek kitap almama rağmen yeni bir kitap almak istedim.İhsan Oktay Anar'ın daha önce Efrasiyab ın Hikayeleri adlı kitabının tiyatroya uyarlamasını seyretmiştim.Bu kitapla ilgili de güzel yorumlar okumuştum.Anlatımı oldukça değişik geldi,çok severek okudum,kitabı otobüste okumaya başladım,gündüz yolculuğu yaptım ve nasıl geçecek o kadar yol diye düşündüğüm yolculuk,gayet zevkli geçti.Tesadüf bu ya ben kitabımı çıkarmadan baktım yanımdaki bayan da çantasından kitabını çıkardı''Puslu Kıtalar Atlası'',biraz sonra ben de çıkarınca gülümsedik,sonra yol arkadaşım bana damak çikolata ikram etti ben de gülerek çantamdan damağı çıkardım ve arkadaşımın adında benim adıma Gül eklenmişti:)Güzel bir yolculuk oldu.Kitapta tarih,eski İstanbul ve içiçe geçmiş hikayeler insanı sarıyor,kahramanlarımız Uzun İhsan Efendi,Bünyamin,Kubelik,Ebrehe,Alibaz,Zülfiyar,Hınzıryedi.

7 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Canim Dogum gunun kutlu olsun. Haziran da kutlariz :) Kartim hala gelmedi mi :(

Kiyoki dedi ki...

karttan hala haber yok:(kutlarız valla ikimizinkini de değişiklik olur:)

cinar dedi ki...

:) hoş bir tesadüf olmuş. ben çok severim Anar'ı. En çok sevdiğim iki kitabı da yazında adı geçen o iki kitap :)
Damak'a gelince eskiden en çok sevdiğim oydu. Ama Eti fıstıklı çıkınca pabucunu dama attım :)
Sevgiler.

Kiyoki dedi ki...

Eti fıstıklıyı da ilk fırsatta denemeliyim:)Sevgiler

aysema dedi ki...

Ben de Puslu Kıtalar Atlasını armağan kitap olarak gönderdim. Farklı düşünceler uyandıran bir kitap...

aysema dedi ki...

Bu arada doğum gününüz kutlu olsun.

Kiyoki dedi ki...

çok teşekkür ederim Aysema,sevgiler