1 Eylül 2009 Salı

DÖNÜŞ

15 gün İstanbul'dan işten uzak,annemle babamla,kardeşlerim ve yeğenlerimle dolu bir tatil geçirdim.Öyle sıfırlamışım ki pazartesi ekrana giremedim ne şifre kalmış akılda ne iş.Tatile cuma akşamı Fenerbahçe de Burhan Öcal konseri ile başladım.Gece 3de ver elini Didim yolculuğu.Evimizin karşısı pazar yeri,nerdeyse her gün pazara gidip gezdim,çevre köylerden gelen tazecik incirleri,üzümleri,salatalıkları doyasıya yedim.Ben Egenin inciri üstüne incir tanımıyorum,aç karnına yemeğe bayılıyorum.Aile toplanınca yöresel yemekler hazırlanması kaçınılmaz oldu,annemle birlikte içli köftemizi yaptık,ağbimin gece yemek sonrası yaptığı çiğ köfteyi bayılarak yedik,her akşam balkonumuzda çayımızı içtik,Ramazan da bir başka güzel geldi orda ,ailecek sahura kalkmak,iftar yemeğine oturmak çok iyi geldi bana,bizim ufaklıklar bol kapıştı,Ufaklık ağbisinden American Güreşi figürleri öğrenmiş,bizi baya zorladı:)Yemek sırasında balkona gelen kediyi kovalamaya gidip,elleyince hep beraber hopladık ama o gayet normal ''sadece okşadım''deyince koptuk.Bol yüzdüm,dönünce özleyeceğimi düşünerek tekrar tekrar girdim denize,hem yeğenim hem de ağbimler Denizli'den bizim bayıldığımız Zafer Gazozu nu getirmişlerdi,doyasıya içtim,hatta bir şişe de gelirken getirmiştim:)iki gündür içiyorum.Tatilde Aşk'ı okumayı bitirdim,ardından da Nermin Bezmen'in Bizim Gizli Bahçemizden kitabını okudum.Baş kısımlarda biraz sıkıldım ama hayatlarını anlatan kısımları daha rahat okudum,güzel bir aşk yaşamışlar ve bunu sonuna kadar taşıyabilmiş olmaları çok hoş.

1 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Neşeli 'şeker gibi' bir bayram dileğiyle... Mutlu Bayramlar...