13 Aralık 2009 Pazar

BAYRAM

Bayramda sevgili dostum Pınarcığımın yanındaydım.Günler öncesinden hazırlıklar başladı,vizeyi biraz geç almamdan dolayı heyecan yaşandı derken uçuş günü geldi,sabah erkenden taksiye atlayıp havaalanının yolunu tuttum,Sabiha Gökçen sis içindeydi,her zaman olduğu gibi bayram nedeni ile çok kalabalıktı ve yeterli personel olmadığı için uçuşlar gecikmeli gerçekleşti.Amsterdam da Pınarcığım karşıladı.Çok güzel bir tatil geçirdim.İlk gece evde yemeğimizi yedik sohbet ettik,hasret giderdik,ertesi gün biraz geç kalktık,önce bayram kutlamalarımızı yaptıktan sonra Eindhoven merkeze indik,güzel bir kahvaltı,ardından mağazaları gezdik,çok çeşitli balsamic sirke,sos ve mutfak eşyaları olan bir dükkanda her şeyin tadına baktım,honeymustard sosumu buldum:)balsamic sirkemi ve tapas baharatımı aldım.Daha sonra hoş bir cafede kahvelerimizi ve tatlılarımızı yedik.Bu tatil güzel lezzetler tattığım,dostumun sıcaklığıyla dolu,bol kahveli bol sohbetli geçti,öylesine iyi geldi ki.Akşamında Edward bizi Belçika da daha önce oturdukları şehre yemeğe götürdü.Hafif yağış vardı ,ufak bir şehir ,gerek şehrin gerekse restaurantın ortamı eh yanında da yağmur,kırmızı şarap ortam çok hoştu,servisin biraz ağır olduğunu söylemişlerdi ama yemekler harikaydı,somon yedim,çok lezzetliydi.Ertesi gün erkenden Dusseldorf a doğru yola çıktık.Kerstmarkt denen yılbaşı nedeni ile hazırlanmış meydanları gezip,sıcak şarabımızı içtik(şarap içtiğiniz bardağınız sizde kalabiliyor,benim de yeşil bir bardağım oldu:)Çok şirin dükkanlar hazırlamışlar,bol resim çektim.En üstteki resimde Hollanda,Belçika ve Almanyanın ortasında kalan bir tepede çekildi.Bulunduğum nokta üç lke sınırlarının kesiştiği yermiş.Dolu dolu bir bayram tatili geçti,onların ocakta gelecek olmaları nedeni ile ayrılmak çok zorlamadı bizi.Dönüşte uçuş gene rötarlı gerçekleşti,uyudum bol,kitap okudum.Yalnız yolculuk da hiç fena değil,bol düşünecek vaktim oldu.