20 Aralık 2009 Pazar

EVİMDEN

Bana çok uzun gelen bir hafta sonu çalışma döneminden sonra bu hafta sonu çalışmamak çok güzeldi.Geçen hafta içi salondaki kalorifer peteği delinince buz gibi bir evde iki gece geçirdikten sonra cumartesi yeni peteğe kavuştum.Meğer banyo ve mutfaktaki petekler de hava yapmış ,onlarda elden geçti,ama kaloriferden boşalan o kara suları temizlemek için baya uğraştım,kaç zamandır eve elim değmiyordu,bu vesileyle elden geçti.Kendim için yeni yıl hediyesi olarak spor merkezine kaydoldum ve cumartesi yüzmeye gittim,harika bir duygu,son dönemde hareketsizlik yaşam tarzım haline gelmişti,ev,iş,hafta sonu gene iş,akşam evde yorgunluktan bayılmalar,akşamda Hülyacığım ve Ege bana geldiler,pizzalarımızı söyledik yanına peynir tabağı,patlıcan salatası ve şarabımız.Bilgisayardan fotoğraflarımızı düzenledik,müzik dinledik,sohbet ttik.Çok dinlendiriciydi.Bugün de evde olmanın tadını çıkardım,öğlene kadar güzel bir uyku,üzerine güzel bir omlet,bir çaydanlık çay,kahve derken akşamı ettim.Şimdi de yemeğim pişiyor ne keyif.Blogları okudum,yeni bloglar buluyorum ne güzel bir dünya burası.Kavak yellerini izlememiştim uzun zamandır,tekrarını izledim.Şimdi de okuma zamanı.İmkansızın Şarkısı beni bekliyor.

Hiç yorum yok: