5 Eylül 2010 Pazar

SON 2 GÜN...

Sabah geç kalktığımdan mı yoksa duygularımın yoğunluğundan mı bilmiyorum hiç yatasım yok,annemlerle konuştum bizimkiler toplanmışlar,salı gecesi yola çıkıyorum,az kaldı buluşmaya.Yeğenler çete olmuşlar birlikte geziyorlarmış.Annem kışlık domates konservesine başlamış,Tülay pazardan gelmişti bu sene çok güzel takılar varmış.Hülya ile buluşup kuaför sonrası biraz dolaştık,Body Shop larda makyaj ürünlerinde 2 ürün bir ürün fiyatına satılıyor,ihtiyacınız varsa uğrayın biz rimel aldık birlikte.Salı akşamı kuaförümüzdeki arkadaşlarla iftar yemeği var bakalım işten çıkıp yetişebilecekmiyim.Biraz zor görünüyor aslında.Hava çok güzeldi bugün ,yağmur yağmış arkasından tam bir sonbahar günü,ben halen açık ayakkabı ve tişörtle dolaştım ama dönüşte yağmur çiselemeye başladı,şemsiyemi açtım yavaş yavaş yürüdüm eve .D&R dan ufaklıklara Tübitak kitaplarından aldım.Kendime de indiirimli dvd lerden Eternal Sunshine of the Spotless Mind,Birth ve Ladies in Lavender ı aldım.Seyredince yorumlarımı eklerim.Son 2 gün,hadi bakalım yaşayalım bir an önce.

Hiç yorum yok: