28 Eylül 2010 Salı

TAKSİM-MFÖ

Yorgunum daha da çok yorulacağım sene bitene kadar.Haftanın artık tek günü benim,gecelerimin de daha azı.İş çıkışı yanlış otobüse binmişim.Fark edince güldüm halime inmedim de.Keyifli geldi,Kadıköye gittim.Ordan bindim dolmuşa,biraz geç kaldım ama değişiklik oldu.Yolumu değiştirmiş oldum.İzlenen yolu değiştirmek lazım arada.Cumartesi akşamı iş çıkışı arkadaşlarla Taksim e gittik.Biraz dolaştıktan sonra rakı balık olayına girdik eh tabi kalamarsız midyesiz olmazdı,hepsinin gönlünü aldık.Ekip eğlenceliydi.Gezerken Balance da MFÖ nün çıkacağını gördük,yemeğin üzerine müzik ziyafeti iyi olur diye karar verip geceyi Balance da noktaladık.Sabaha karşı eve döndüğümde ne uyku kalmıştı ne yorgunluk,beden ve ruh yorgunluğunu en iyi bu gezmeler,dostluklar,müzik alyor.Keyifli bir gece geçirdik.Çok güldük.O akşam çocuklar gibi şendik:)Sonbahardan güzel bir akşam çaldık,beklediğim yağmur yağmadı.Her zamanki gibi boşuna şemsiyemi taşıdım.Çok talihsizimdir.Ne zaman şemsiyeyi evde bıraksam yağmurda ıslanırım.MFÖ performansı süperdi.Bugün msn den Özlerle sıkıldıkça yazdık şarkı sözlerini birbirimize.Bu sabah yağmur var İstanbul'da,gözlerim dolu dolu oluyor bilinmezliğe.

Hiç yorum yok: