28 Kasım 2010 Pazar

BAYRAM TATİLİ




Bayram tatilinde Ankara'daydım.Çok dinlendiğim bir tatil oldu,ailemle bol vakit geçirdik,biraz ziyaret,okuma,sohbet.Halamlara gittik.Kuzenimde kalmam için ısrar edince bir geceyi de onlarla geçirdim.Ertesi gün Kızılay'a indik,hava bayram süresince muhteşemdi,ılık bir bahar havasında montlarımız elimizde dolaştık.Kitapçılara takıldık,Yky uğradık,kuzenime Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna kitabını aldık,ben çok severek okumuştum,anneme de Yaşar Kemal'in kitaplarından 3 destanın anlatıldığı bir kitabı aldım.Annem Çukurovanın anlatıldığı Yaşar Kemal kitaplarını seviyor,onun yaşadığı,yakın olduğu coğrafyanın anlatılması onu etkiliyor.Babama da Turgut Özakman ın yeni kitabını aldık,güzel bir yemek ardından şık bir cafe de Lattelerimizi içtik,akşama tek başıma eve dönebildim.Biraz biraz öğreniyorum Ankarayı.

Hiç yorum yok: