11 Nisan 2017 Salı

ÇEŞMEALTI

Pazar günü sınavıma girdim.oldukça kolaydı,3 üniteyi okumuştum,kalan 4 ünitenin de sorularını sabah İzban da inceledim ,hemen hepsi baktığım yerlerden çıktı,bu dersi sıkıntı olmadan geçerim görünüyor, Hafta içinden Zeyneple görüşmeye karar vermiştik,Cep teefonlarını yanımıza alamadığımız için maalesef sınav sonrası eve dönmek zorunda kaldım,Karşıyaka,Şirinyer,Karşıyaka,Konak şeklinde bir yol izlemek zorunda kaldım.Halbuki Üçkuyulara geçecektim ama yakın saatte vapur yoktu,Konak a geçtim,orda da Cumhurbaba konuşma yapacakmış yürüdüm baya ,her yer polis ,barikat ,neyse baya yürüyüp Pier in önüne geçtim.Zeynep beni ordan aldı,hızla şehirden uzaklaştık.Çeşmealtını daha önce görmemiştim,hava son derece güzeldi ,bol güneş biraz esinti,oturduğumuz kafenin önünde lavanta çiçekleri,
Bol deniz havası aldık,sohbet ettik,çok keyif aldım,Sığacıktan sonra en beğendiğim yer oldu geçen yaz ve bu yaz gördüğüm yerlerden.Akşam üstü 7 gibi yola çıktık ,maalesef Alaçatı Ot festivalinden dönenlerin trafiğine takıldık,eve geldiğimde gece 11.30 olmuştu,yol tüketti içimizi.Ben birgün önce de gece ders çalışmaya çalışmaktan yorgundum zaten,insanın uykusu istemediğinde gelmese ne güzel olur,cmt gecesi son bazı sorulara bakmaya çalıştım ama nafile en sonunda bilgisayarı kapatmak zorunda kaldım.Kafenin önünde lavantalar vardı.Manzara müthişti.Geriye bu güzel resimler kaldı.

Hiç yorum yok: