2 Mayıs 2017 Salı

BİR SINAV MARATONU DAHA BİTER

Bu hafta sonunu bol sınavla geçirdim.Cumartesi üç pazar da altı sınavla vize dönemini bitirdim.Çalışmayı son saatlere bırakınca hayli yorucu oldu ama gene de keyifliydi.Cumartesi akşam üstü Burakcığın 23 nisan gösterisini izlemeye 9 eylül Tınaztepe kampüsüne gittim,sınava cep telefonu götüremediğimiz için bizimkilere kampüste buluşmayı teklif ettim,çıkışta ben durağı bulup otobüse binene kadar ,nerdeyse kampüse gelmişim,bir yandan acayip bir sıcak ,koca kampüs ,içinden tekrar otobüse bindim,indiğim yerde baya dolandım,salonu buldum ,ama kapalıydı,kimseler de yok,tekrar güvenliğe dönüp telefonundan ağbimlere ulaştım,neden alamıyoruz bu telefonları anlamıyorum.Neyse sonunda buluştuk ,çok da eğlenceli bir gösteri oldu,çocuklar harikaydı.Kovboy kıyafetleri çok yakışmıştı miniğime,çocuklara bayıldım. Pazar günü sınavların bitiminde soluğu kitap fuarında aldım,son günü son saatleriydi ,hızlıca gezmek zorunda kaldım ,yayınevlerini kafamda belirlemiştim,ağırlıklı onlara baktım ,Sel yayınlarını çok beğeniyorum,satış yapan görevlilerde son derece ilgililer ve de yayınlar ile ilgili bilgi de veriyorlar.Metis yayınları ,Remzi ve Ykb yayınlarına bakabildim ,çocuklara kitaplar aldım.Gidemesem çok üzülecektim, Pazartesi yazlığa gidildi ,balkon keyfi yaptık,bahçe düzenlendi ben de bol resim çektim,hava hafif serindi ama çok keyifliydi,

Hiç yorum yok: