10 Mayıs 2017 Çarşamba

KENT ORMANI VE ÖZBEK KÖYÜ

,
Cumartesi günü işyerinden arkadaşımın düğününe katıldım,mekan İnciraltı Beyaz Ev nezih bir ortamdı,bizim için de biraz değişiklik oldu,eğlendik,oynadık.Açıkhava düğünüydü,giderken hava hafif kapalıydı,ama beklediğimiz gibi olmadı ,soğuk da değildi,en azından ben üşümedim her zaman ki gibi,tiroidime şükür:) Pazar günü Zeynep'le buluştuk ,Üçkuyular yakınında Kent ormanına gittik,evden kahvaltı hazırlamış bize ,örtümüzü serdik ,ağaçların altında ,deniz ve ağaç kokuları ile simidimiz ,boyozumuz,peynirimiz çayımız hatta kuru kayısımızla kahvaltımızı yaptık,bol sohbet ettik,birlikte çok güzel zaman geçiriyoruz,kahvaltı sonrası nereye gitsek diye düşünürken Özbek Köyü'nden bahsetti ben de görmemiştim daha önce,bu hafta sonu İzmir'in benim için yeni bir güzelliğini daha keşfettik.Seferihisar yolunda 7 km içerde kalıyor,sahil kısmında denizin yanıbaşında oturduk uzun süre ,rüzgarlıydı hafif serin,kahvelerimizi çaylarımızı içtik,ordan burdan kendimizden hayattan konuştuk,ardından iç kısıma geçip güzel taş bir binada Özbek mantısını tattık,lezzet harikaydı,kapısındaki dutta gözüm kaldı boyuna bakmadan komple meyva dolmuştu üstüne ,birer tane alıp tattık.bol resim çektim.Köy çok sevimli ,evde yaptıkları ürünleri satıyorlardı meydanda,enginar boldu. Dönüşte feribotla Bostanlıya geldim,buraya hep Bostancı diyesim var ,Karşıyakaya da Kadıköy:)istanbul ben de bitmez bir sevgi,kavuşamadığım. Feribotta martıları izledim ,seviyorum onları.Bir sürü fotoğraflarını çektim.Hafta sonu güzellikle geçti,ömrümüz hep güzelliklerle dolsun.

Hiç yorum yok: