28 Mart 2009 Cumartesi

MİMLENDİM

Evet ben de mimlendim ,sevgili Aysema tarafından.Soruları cevaplarken baya zorlandım doğrusu,uzun zaman geçtiğinden mi nedir,halbuki şu an geri sarmak ister misin deseler koşa koşa derim:)

"Yeteneğe çok saygı duymuyorum. Yetenek genetiktir. Önemli olan onunla ne yaptığınızdır." Martin Ritt

Alıştırma:

Genellikle çok derinlerde sakladığımız kazarak ortaya çıkarabileceğimiz yönlerimiz vardır. Kim ne derse desin hiçbir zaman çok geç değildir.

Eksiklerimiz kadar olumlu yönlerimizi de kabul etmek oldukça önemlidir.

Cümleleri tamamlayın lütfen:

1. Çocukken yaramaz olma şansımı kaçırdım.Erken olgunlaşmayı marifet saydım.
2. Çocukken çok oyuncaktan yoksundum.Ama çok da yaratıcıydık bu konuda ve olanlarda şimdiki gibi değil çok kıymetliydi.
3. Çocukken yakan top oynarken düşüp yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken piyanist olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken piyano çalmayı isterdim.
6. Evimizde asla yeterli zafer gazozu olmadı.Olan hiç yetmezdi bana ,hala da yetmez:)
7. Çocukken daha fazla oyun oynamaya ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla eski sahurları,şöyle dede,babanne,çiğbörekler olan göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca geleceğimi merak ettim.
10.Hayatımın bir döneminde kör olup kendimi kaybetmemden dolayı hep kendimi suçladım.

2 yorum:

aysema dedi ki...

Siteme ekledim sizi, ama görünmüyor nedense. Okumakta geciktim miminizi. Çok güzel olmuş.

Sevgilerimle...

Kiyoki dedi ki...

Ben de not bırakmadım galiba ,olsun geç olsun güç olmasın,sevgiler