1 Kasım 2009 Pazar

Hayat

Perşembe günü tatilin tadını çıkardım.Güzel bir sabah uykusu yaptıktan sonra öğleden sonra semt pazarına gittim,çok severim pazar gezmeyi,tazecik meyve sebzeleri görünce her şeyi toplayasım geliyor,sonunda dönüşte yardım almak zorunda kaldım denebilir,daha doğrusu taşımak isteyen çocuğa kıyamadım.Taşırken sohbet ettik,okuyormuş tatil diye harçlığını çıkarmak istemiş,taşımak için arabası da varmış ama zabıta elinden almış.Akşam için Üsküdar a gidip gösteriyi izlemeye karar vermiştik,Hülya kulüpten arkadaşlarıyla çekim yapacaktı,uzun bir otobüs yolculuğu sonucu ulaştım ama kalabalıkta buluşamadık bir türlü ben de kendim izledim,gösteri muhteşemdi,hava fişeklerler tüm boğazı aydınlattı,köprüdeki ışık gösterisi de görülmeye değerdi.
Dün sabah işe gittik biraz toparlandım,öğlen Kadıköy de toplantımız vardı.Eski şubemden Reyhan ve Fatma da toplantıdaydı,çıkışta birlikte Çiya da yemek yedik.Özlemiştim kızları.Dönüşte bilmediğimiz bir otobüse bindik,Sevinç evine yakın indi ben de bakınıyorum nasıl devam edecek diye,benim evden iyice uzaklaşmaya başladı,şaşkın şaşkın ineceğim yeri kestirmeye çalışırken Özler aradı gel Şarap gecesi yapalım diye,kayboldum galiba dedim tarif ettim ona çok yakınmışım indim otobüsten yürüyerek ona gittim.Akşam güzel bir makarna ,yanında şarap,peynir muhabbet.Gece evime döndüm.Öğlene kadar uyumuşum.Uyumak iyi geliyor bana.Arada da olsa şöyle öğlene kadar,mutlu oluyorum.Akşam Caddeye indim ,yeni bir arkadaş grubum var onlarla buluştum.Yemek öncesi kahvelerimizi içtik sonra yemek,Boynerden biten göz kalemimi yeniledim ilk defa bir göz kalemini sonuna kadar kullandım ,tavsiye diyorum kahve ve grisini kullanıyorum,marka bourjoıs,waterproof süper sürme gibi bir kalem yumuşak ve dağılmıyor.

sarikiz dedi ki...

yahu bir de utanmadan artık yeni arkadaş grubum var diyor. Aloo eskileri unuttun.

MAVİANNE dedi ki...

güzel bir hafta diliyorum

Kiyoki dedi ki...

Sarıkızım unutamam seni:)Bu pazara ne dersin ya da cmt akşam da olabilir,hem de havadisler var bilmem yani ben olsam hemen buluşurum:)Sevgiler

Sevgili mavianne ben de güzel bir hafta geçirmenizi dilerim,keyifle takip ediyorum blogunuzu ,sevgiler

sarikiz dedi ki...

Tamam o zaman affettim. Buluşalım bebek. Pazar öğlen bir arkadaşlara gideceğiz. Cumartesi akşamı olabilir. Ben ardayada bir sorayım sana döncem ben.