28 Ekim 2009 Çarşamba

KADIKÖYDEYDİM

Özlemişim eski mekanımı.Öğleden sonra bir toplantı falan patlayacak diye korkarak işin yolunu tuttum bugün,inanılmaz bir şey hiç ses çıkmadı,çıkmak üzereyken msn de Feray'ı gördüm,Kadıköy'e ineceğim diyince heman atladım.Buluştuk eski mekanımızın önünde.Açlıktan bayılmıştım doğru Çiyaya yönlendik.İkimizde çok severiz yemeklerini.Çiğ köfte,içli köfte,semsek,zahter,bol çay ve muhabbet üzerine de ahududu şerbeti.Çıkışta bir kafede oturduk,tarot bakan bir kadın vardı,haliyle baktırmadan olmazdı.Ben kahvemi içtim.Demlendim bugün.Kırtasiyeleri dolaştık,Nezihe girmeden olmazdı,sevgili kalemlerimden aldım.Bu konuda hiç büyümeye niyetim yok bayılıyorum hepsine.Kovan Fırın açılmış,ordan muffin aldım vişneli,şimdi çayın yanında yedim çok başarılı.İnsan daha ne ister ki ,sevdiği bir dostuyla olmak,çayını kahvesini sohbete katık etmek,akşamın nasıl olduğunu anlamadım.Her günümüz mutlulukla dolsun,herkes için bunu diliyorum,kimse dostsuz yalnız kalmasın.Dönüşte çileğim aradı,'' dergilerini aldım her iki ayı da cumaya yola çıkıyorlar ''Cumaya vize evrakını hazırlamaya başlıyorum,bakalım sorunsuz halledebilecekmiyim,şans dileyin.

Hiç yorum yok: