1 Şubat 2010 Pazartesi

HAFTA SONU VE NİHAYET AVATAR



Bu akşam nasıl bir akşamsa ota çöpe ağlıyorum,izlediğim diziye,dinlediğim şarkıya,okuduğum bloga...Olur ya bazen bir coşma oldu galiba içimde.Hafta sonları bana kaldı ya yaşa yaşa bitmiyor sanki,cumartesi günü sabahtan Serdar da aldım soluğu ,saç baş düzeldiltikten,görüntü düzeldikten sonra,emlakçının yolu tutuldu.Yeni ev sahibimle sözleşme imzaladık,hayırlısı inşallah fazla muhatap olmaz iyi geçiniriz.Gerçekten bu kiracılık can sıkıcı bir şey.Neyse,bitince kontrat işleri Özlerde arkadaşlarımla buluştum,çay,börek,tatlı,kız muhabbeti özlemişim kendime getirdi beni.Akşamında da caddeye indik.Biraz alışveriş yaptık sonra yürüyüş ve Barış Büfe de yengen keyfi.Hava da bir güzeldi ılık bir akşam,keyfini çıkardık.Gece dönüşte Avatar a biletlerimizi aldım pazar günü için.Çok merak ediyordum filmi,Meydan Ümraniye de en arka sıraya ancak yer bulabildim,gece 4 e kadar oturmuşum,blog okumalar facebook,kitap okumak derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.Haliyle pazar günü öğlene kadar yatak keyfi yaptım.Çayımı demledim,yağda yumurtamı yaptım,erik reçelimi örme peynirimi aldım yanıma değmeyin keyfime.Tv de Suzan Kardeşle bir sohbeti dinledim.Çok sıcak bir kadın,Makyaj odası Şarkılarını aldım pazar günü,Suzan Kardeş in makyajlarını yaptığı ünlüler bu albümde onunla birlikte şarkı söylüyor,onların çoğu profesyonel şarkıcı değil,zevkle dinliyorum.Şu an Nejat İşler Hancı yı söylüyor:)
Pazar saat 6 da çok istediğim filme giriş yaptık.Özler mısır patlatmıştı bize,arada alt kattaki Starbucks tan kahvelerimizi aldık,film güzel,kahve güzel,dostluk güzel,Yaşamak güzel.
Avatar a gelince ilk defa 3 boyutlu bir film izledim,mutlaka sinemada izlenmeli diyorum,insanoğlunun ve silahların acımasızlığı içimi yaktı.Nasıl mahvedebiliyoruz güzellikleri çıkarlarımız için ,para nasıl bir güçsün ki,tüm insani duyguları unutturabiliyorsun.Bir kere de original izlemek istiyorum,sanki daha güzel olur.

Hiç yorum yok: