27 Şubat 2010 Cumartesi

GEÇEN HAFTA SONU

Geçen hafta sonu gezme tozma ,rakı balık,yeme içme ,spor dinlenme dolu geçti.Bunları yapmak pek iyi geldi doğrusu.Cumartesi öğlen civarı Hülyalara kahvaltıya düştüm,onlarda yapmamışlar,Kadıköy'e gidesim vardı ama akşama kadar evdeydik,sohbet,çay,kahve akşama doğru aklımıza balık yemek düştü,Kadıköy de Akdeniz Cafeye gittik.Hamsi tava ve yanıbaşında salata,rakı gayet güzel gitti.Sonra işten Sibel de katıldı bize,kalkışta Sibel'in kardeşi ile buluşmaya Taksim'e gittik.Her zamanki gibi son derece kalabalıktı.Önce 360 sonrasında da Peyeto ya gittik,360 a önceki gidişimizde güzel bir show izlemiştik bu sefer öyle bir ortam yoktu,ben çok hoşlanmadım,sonrasında Peyeto ya gittik,orda daha mutlu oldum,bol dans ettim.Dönüşte midye dolmacılara,bambi cafeye uğrandı eh o saatte tabi karınlar acıkmıştı,ertesi gün toparlanıp spora gittik.Arkasından sauna,buhar bayosu hamam sefası ,pamuk gibi olduk yani:)Pazartesiye enerji dolu bir giriş yapıldı.Hafta başı bir yaş daha büyüdüm.Şubede arkadaşlarımla pasta kestikten sonra çıkışta Özler yemeğe davet etti.Güzel bir yemek,şarabımız ve muhabbet,ve ikinci pasta.Bol mum üfleyerek giriş yaptım.Umarım bu yaşım sağlıklı,mutlu ve huzurlu ailemle,arkadaşlarım ve sevdiklerimle dolu olsun,kalbimden geçen tüm güzellikler beni bulsun.

Hiç yorum yok: