7 Şubat 2010 Pazar

KÖŞEBAŞI

Cuma akşamı şubeden arkadaşlarla daha önce gitmediğim bir mekana gittik.Köşebaşı restaurant.Fenerbahçe de ,ortamı ve yemeklerini çok beğendim.Çok güldük,ben çok yedim özellikle şaşlık kebabı üstüne tanımıyorum.Dana eti dilimleri arasında közlenmiş soğan halkaları ,mutlaka tatmalısınız.Bu arada internette bir bakayım dedim de yurt dışında da şubeleri varmış,İzmir ve Ankara da da şubeleri var.1995 de kurulmuş.Tarsus ve Adana yöresi et yemeklerini yapıyorlar.Kesinlikle uğramaya değer diye düşünüyorum.Yemek tam bir kız muhabbetine şahit oldu,bizim yüzme maceraları,benim dalgınlıklarım(ki Berrin hn bazı konularda benden ümidi kesti bu yüzden:))yüzmeden çıktığımda kabaran ve şekil almak istemeyen saçlarım,onun lensleri olmadığı için görüş alanının daralması derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.

Hiç yorum yok: