25 Nisan 2010 Pazar

Başka Dilde Aşk (Hiç konuşmadan anlaşabilir miyiz?)

Bugünü evde geçirdim,ekmek su almaya bile çıkmadım,tüm gün sadece bir şeyler yemek için uyandım,yedim tekrar uyudum.Çok yorgun hissettim kendimi,sanki tüm enerjimi çekip almışlar.Bunda iki günü de tamamıyla dışarda geçirmemin etkisi oldu sanırım.Dün spora gittim net bir saat yüzdüm,ardından sauna,hamam çıkışta da arkadaş ve annesiyle Eyüp Sultan'a gittik,dua ettik,arkadaşım fotoğraf çekti,akşamda bir balık sefasına katıldım.

Bugün akşama doğru Başka Dilde Aşk'ı izledim.Mert Fırat ve Saadet Işıl Aksoy başrol oyuncuları,Onur işitme engelli,Zeynep çağrı merkezinde çalışıyor ve koşullardan dolayı son derece mutsuz,bir partide karşılaşıyorlar.Çok doğal bir oyunculuk sergilemişler,gerçekten sevginin hiçbir engel tanımadığı ortada,insan böyle bir sevgiyi en başta anlar değil mi?Seveceğini başında bilir.Öyleyse bu yaşadığımız ne?

Hiç yorum yok: