18 Nisan 2010 Pazar

Yollar Fatihi:)

Yıllar sonra araba kullanmayla ilgili sorunu çözmeye karar verip bu hafta sonu ders almaya başladım.Cumartesi sabahı erkenden uyandım,stresten yatakta bir sağa bir sola döndüm.Ders saatinde hocamla buluştum,beni sakin bir yerlere götürsün diye gözünün içine baktım ama nafile,minibüs yolu,Kozyatağı,içerenköy gezdik,ter içinde kaldım ,yarın sabah da ikinci dersim var,sabah trafiğinde ne yaparım bilmiyorum,yaşayıp göreceğiz.Sürekli önüme sorun olarak çıkan bu durumu ortadan kaldıracağım.Kafam rahatlayacak.Aslında her şeyin üstüne böyle gidebilsem ama ihmal etme yönünde bir saplantım var,sürekli rahatsız olup,çözmeme durumu.Birinci sıra araba kullanmanın,sırada başkaları var.Yeni hayat görüşüm bu olsun ve hepsini yoluna sokayım istiyorum.Bu aralar hayatım pek hareketlendi,işle ilgili görüşmeler de devam ediyor,sürekli bir heyecan içindeyim.Ama kendim için bir şeyler yapıyor olmak mutluluk veriyor.

Hiç yorum yok: