29 Ağustos 2010 Pazar

EVDE VE ÇEVREMDE TEMİZLİK

Evdeyim temizlik modundayım,balkonu yıkadım iki makina çamaşır yıkandı,üçüncü parti banyo paspaslarını attım,tüm ev süpürüldü.Hani insanın canı sıkılınca temizlik yapmak iyi gelir derler ya,galiba doğru,kafam biraz dağıldı.Kaç yaşına gelirsek gelelim hayat sürekli yeni şeyler öğretiyor,aslında daha önce öğrenmiş olmalıydım ama anlamamakta ısrar ediyorum:)İnsanlara çok çabuk güvenmek hemen her şeyini paylaşmak,arkasından da gördüğün samimiyetsizlikten sonra kendini aldatılmış hissetmek.Olayın özü budur.Büyümem lazım.Ama gerçek dostlarımın kimler olduğu da gayet ortada,dün dışarı çıktım,biraz yürüyüp dolmuşa bindim ama yol paramı bile veremeden kendimi çok kötü hissettim,indim hemen,yolun kenarında Güllüoğlu Baklavacısı gözüme ilişti,gidip önündeki sandalyeye çöktüm,içerden bir adamcağız çıkıp beni içeri aldı,üstümden bir ter boşaldı.Neyse biraz dinlendim,sonrasında taksiyle gidip unuttuğum telefonumu şubeden aldım.Evime dönünce de bol dinlendim,akşama kadar kafam kazan gibiydi,tansiyon aletimin de pili bitmiş.Artık vücutta ne yaşandı bilmiyorum.Ama gerçekten bana karşı samimi olan arkadaşlarım gün boyu beni arayıp nasıl olduğumu merak ettiler,hayat bana ders vermeye devam ediyor anlaşılan.Neyse bugün daha iyiyim,ev de baya şekle girdi,birazdan kitaplarımı düzenleyeceğim,okuma yönünde bir sıkıntım var bir süredir,sıcaklardan herhalde diyorum ama görüyorum ki blog arkadaşlarım gayet güzel okumaktalar.Neyse işte kendimi biraz heveslendirmek için Ahmet Ümit in bir kitabını aldım polisiye daha önce pek okumuyordum,(çok gençken Agatha Christie kitapları okumuştum)Dün başladım.Bakalım okuma hızımız ne olacak.Çayımı demledim,en sevdiğim kupalarımdan birine koydum(Almanya da Pınarcığımla yaptığımız gezide sıcak şarap içtiğim kupam renk yeşil üzerinde de sevimli mi sevimli bir geyik ve havuç burunlu bir kardan adam kafası var)Yazımı yayınlayıp,kitabımı okuyacağım.Mutsuz olmamı gerektiren bir şey yok,samimiyeti eksik olan insanlar uzağımda olsun,ne isterlerse onu yaşasınlar.Ama benden samimiyet beklemesinler.

Hiç yorum yok: