30 Ağustos 2010 Pazartesi

TATİL

Tatil sabahları uyumakla geçti,nedendir bilmem,sabahları kalkma yönünde bir özürüm var bıraksam kendimi akşama kadar yatabilirim,bugün öğlene doğru zorla kendimi yataktan atıp,Hülya'ya kahvaltıya gittim sağolsun tostumu hazırladı,onlar yemişlerdi,kahvaltı arkası kahvelerimizi içtik,onun balkonunu çok seviyoruz.Yol kenarında yüksek ağaçlar var ve sanki şehir içinde değilmişsiniz gibi hissediyorsunuz,ardından tavla oynadık 4-1 yendim:)Bu arada taşları nasıl yerleştireceğimizi karıştırıp telefonla Egeden yardım aldık,çok güldüm halimize:)Geliştirmeye başladım tavla oynamayı,bu yeni merakım.Sonra rutin kuaför ziyaretimizi yaptık,ordan da Midpointe geçip kendimize ziyafet çektik,yemeğe Ege de katıldı,yemek sonrası yediklerimizi hazmedebilmek için Çiftehavuzlara kadar yürüdük.Bayram için biletlerimi aldım,gidiyorum bekle beni Didim.Eve döndüğümde Özler aradı evde sıcaktan bunaldım çıkalım çay içelim diye,soyunmuşken tekrar giyinip bu seferse Kazasker Görgülü ye gittik.Çaylarımızı içip muhabbet ettik,uyku öncesi gayet iyi geldi,serinledik.Tatille birlikte geç yatmaya alıştık,uyku diye bir şey yok.Sabahta uyanamam kesin:)

Hiç yorum yok: