15 Ağustos 2010 Pazar

Tatil Dönüşü

Tatil dönüşü İstanbul'un sıcaklığı ile boğuşmaktan içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor.Birlikte çalıştığım arkadaşım da ben döndüğümde izne çıktı,iki haftadır iş temposu da çok yoğun.Sıcaktan sürekli suyla haşır neşirim.Tatilde 15 gün saçları tepemden toplayıp,dünyayla ilişkimi kestim.İstanbul'dan,işten,her şey ve herkesten uzak kalmak bana iyi geldi.Ailemle birlikte olmak herşeye iyi geliyor.Gelirken yazlıktan sebze,meyva getirdim iki haftadır onları tüketirken halen orda olduğumu hissediyorum.Sıcaklıkların düşmesine 10 gün kaldı diyorlar ümit ederim biraz rahatlar nefes alırız.Bu sene farklı bir durgunluk var üstümde,tatilde sadece bir adet kitap okuyabildim:)O da ;Haruki Murakami den Yaban Koyununun İzinde.Merakla okudum,sonunda ne olacak diye.Gerçekten değişik ve gizemli bir öykü,sürükleyici bir anlatıma sahip.Murakami'nin hayal gücü inanılmaz.Kahramanımız eşinden yeni ayrılmış,kulaklarına karşı aşırı ilgi duyduğu bir sevgilisi var,bir gün gizemli bir olay gerçekleşiyor ve ondan sırtında krem rengi yıldız bulunan bir koyunu bulması isteniyor ve koyunun izinde Hokkaido Adası'na sürükleniyor.Ve macera başlıyor.Murakami nin bu kitabını da okuduk,sıra diğerlerinde.
Tatilde yeğenim ve Denizli de yaşayan ağbimlerde geldi,yeğenimin bebişi Oğul tatilimizin şekeri oldu,yavrum maşallah çok tatlı,insan koklamaya kıyamıyor.Kuzumuzun kuzusu:)Bebişlerimizin büyümelerine uzaklıktan tanık olamıyoruz.Boracığımın da doğum gününü kutladık,tatil arkadaşım o oldu birlikte yüzmeye gittik,canı istemese de babamın''halanı yanlız mı göndereceksin,evimizin erkeği olarak ona eşlik etmen lazım''demesinden hep yanımdaydı.

Hiç yorum yok: