10 Haziran 2015 Çarşamba

HAYAT DEVAM EDİYOR

Bu kadar aradan sonra bir vesile ile hatırladım bloğumu,geçen akşam oturdum geriye döndüm okudum,okudum.Hep çok yorgunmuşum onu gördüm ama dolu dolu da yaşanmışlıkları gördüm,haftanın altı günü çalışıp ,yedinci güne de baya bir şeyler sığdırıyormuşum. Şimdi ne yapıyorum diye düşünürsem,artık daha özgürüm,daha az yorgunum,21 senenin ardından çalışmıyorum,ruhum dingin,kafam biraz karışık.Hayatım da karıştı haliyle,halen seferiyim,2011 den bu yana sürekli geziyorum ,önceleri iş içindi,şimdi iş yok ama halen duramıyorum.Evimden ayrılalı 4 ay oldu,nereye yerleşeceğimi halen bilmiyorum.Bir yerde yıllarca süren düzenden vazgeçmek keyifli ama hala çok alıştığımı söyleyemem.Evimi özlemişim .Seçim için döndüm,kendimleyim.Çok çıkmıyorum evden ,markete kadar:)Ama huzurluyum,özlem gideriyorum.Ders çalışmam lazım ay sonu sınavlar var ama konsantrasyon zayıf:)İstanbul sonrası yaşamakda zorlandığım bu kasabada şimdi alıştıklarımdan vazgeçmek de zor geliyor.Yeni bir şehir daha hayatıma girecek,yeni bir hayat kurulacak.Olacak,değişim iyidir,alışkanlıklardan vazgeçmek zor.Bırakmak da hep zorlanmışımdır zaten,ama hayat geride bırakmayı da içeriyor.Bunu da öğretiyor insana.Yağmur başladı.Üç gündür bu saatler de yağıyor,yürüyüş yapmak mümkün olmayacak galiba.Çay keyfi tavan yaptı,sırada günün kahvesi var.Hayatın tadı bunlar.Bu ay sınavlar var ,sevgili dostum Hollanda dan geliyor onunla buluşmak,İstanbul'a kavuşmak var.Mayıs ayında önce Osmaniye ,sonra İzmir ,ardından da Çivril'e ulaştım.Bakalım haziran ayı hangi şehirler ziyaret edilecek.Artık güncel olarak yazmak istiyorum bloguma.Kendime hoş geldin diyorum o zaman :)

Hiç yorum yok: