12 Haziran 2015 Cuma

UFUKTA GÜZEL GÜNLER BELİRMİŞ

Yarın arkadaşımın oğlunun sünnet düğününe katılacağım,6 ay önceden davet edilmiştim ,az kalsın katılamıyordum ama gelişmeler kalmamı sağladı.Pazar sabahı da ver elini Ankara.Bizimkiler bugün Ankara'ya geçtiler.Şimdi baktım da aslında benim okul ortalaması sınıf geçmeme yeter dereceye ulaşmış,ama bu 5 dersi vermezsem seneye gene 12 ders alırım:)Bu da haliyle biraz fazla.Bugün uzun süredir görmediğim müşterime uğradım,kahvemi sodamı çayımı açık havada içtim,işyerinin önünde oturduk ,eskiden de orda oturmayı severdim,bazen hafta sonları balık ya da tavuk yemeği yaparlardı,evde kaldığım nadir hafta sonlarında çağırırlardı ,acılı bir tavuk yemekleri var ki,lezzeti anlatılmaz.Bazen eski günleri özlüyorum,sıkıntıların arasında çok da güzel paylaşımlar oldu.Akşam da bir başka müşterimin eşi aradı,onlara oturmaya gittim,Semihle (oğlu) her zaman ki gibi oynadık.Burdaki günlerim azalıyor gibi,sanırım temmuz ayında artık evim burda olmayacak ,bakalım gerçekleşsin de öyle yazalım:)Heyecanlıyım, hayat bana neler hazırlıyorsun.Gece oturmalarına çok alıştım,12 den sonrası bana ayrı bir keyif veriyor,geceleri kendimi çok daha iyi hissediyorum,eskiden de böyleydi,okurken.Çalışırken mecburen belli bir saatte uyuyordum.Haliyle şimdi özgürlük başıma vurdu:)Böyle özgürlüğe can kurban.

Hiç yorum yok: