5 Şubat 2017 Pazar

DÜZEN

Geçen sene okulumu da ihmal ettim,kendimi ihmal ettiğim gibi.Amacım neydi,zevk aldığım konularda eğitim almak ,eğitimi alırken de yeni konulara,yeni kaynaklara ulaşmak,kendimi geliştirmek,ufkumu açmak,öğrenmek,öğrenmek.Biliyorum ki yaşım ne olursa olsun okumak en keyif aldığım olacak,iki haftadır sınavlarım var ,ben ancak toparladım kendimi ,bir kısmının vize ve finaline girmemiştim,direkt bütünlemeye girdim,bakalım artık ne olacak.Cuma gecesi erken kalkmak ümidi ile yattım ama sabah 8 de ancak kendime geldim,öğlene kadar çalıştım,sınavlarım öğleden sonraydı,ikinci gün ise daha akıllıca hareket edip gelince uyuyup,dinlendikten sonra çalıştım,sabah 4 de uyudum 8 de kalkıp bir parti daha okudum,neyse bu dönem böyle kapandı ,önümüzdeki döneme akıllıca davranacağım.İtiraf ediyorum ilk sınavlarda nasıl gideceğimi bilmiyorum diye üşendim,önceden vizelerin ağırlığı %20 iken bu sene %40 a çıktı,bu durumu biraz geç idrak ettim.Vizeye girmeyince sonrası çok zor.Neyse artık darısı önümüzdeki döneme. Evimi de düzenlemeye başladım,Kitaplığıma ek aldım,düzenlemeye başladım ama sınavlar girince ara verdim,bu hafta nihai düzeni oluştururum,düzenleme yapmak çok keyifli.Kitaplarımı çok özlemişim,çok karışmıştım,düzene girmek zamanı.Her anlamda.

Hiç yorum yok: