7 Şubat 2017 Salı

İLK HAFTANIN SONUÇLARI

Evet ilk hafta girdiğim sınavlar açıklandı.Köy Sosyolojisi dersini 78 ort ile,Türkiye'nin toplumsal yapısını 61 0rt ile ve kurumlar sosyolojisini de 58 ort ile geçtim görünüyor,hatta yeni sistemi tam anlayamamakla birlikte sanırım,sosyoloji tr dersinden de 40 ort ile geçme ihtimalim var,neyse 3 ders de gayet iyi,çünkü okuma fırsatı yaratamadım ,bu haftanın derslerinden sadece birini okumuştum,darısı ikinci haftanın sınavlarına diyorum Bu arada ben ''Anne'' dizisinden çok etkileniyorum, başkaları da böyle hissediyor mu acaba? Gerçekten anne gibi hissetmek için o çocuğu doğurmuş olmak gerekli mi?Merak ediyorum.Tuna'nın ve Gonca'nın oyunculuğuna şapka çıkarıyorum.Goncanın o ifadesiz donuk bakışları ,ama ne hissettiğini yüzünden okuyorsunuz ,gerçekten çok başarılı.Dizi sanırım hayli ceza aldı,sanki gerçek hayatta benzerleri hatta çok daha kötüleri yaşanmıyor,sanki dizide izleyince bu olayları fark edeceğiz,anlayacağız.İşlerine gelmeyen her şeye ceza kesilmesi ne kadar saçma.

Hiç yorum yok: