17 Eylül 2007 Pazartesi

BÜYÜKADA VE MİNİK EGE





Cumartesi Büyükada'daydım.Ebrulara gittik,hava muhteşemdi,giderken vapurda dışarda oturduk,hafif bir serinlik vardı,o çok sıcak günlerden sonra öyle iyi geldi ki,Ebru bizi(Hülya ile beni) iskeleden aldı,çok şirin bir tatil kasabasına gelmiştik sanki,her yer cıvıl cıvıl,dolaşarak eve kadar yürüdük,bahçeleri muhteşemdi,annesi bize güzel yemekler hazırlamıştı,çayımız demlendi,bahçede Ege ile oynadık.Çok şirin,oyuncak bir taksisi var,pilli,dolaşırken hey hey taksi nidaları ile şarkı söylüyor,çok komik geldi:)))akşam 11 e kadar adada idik ,dönüşte sahilde ada çayımızı içtik,motorla gene açıkta oturarak döndük,müthiş zevk aldım günden ,Bostancı da Hülya ,eşi ve oğluyla gecenin kapanışını yaptık,ben midye dolma yedim,çok eskiden hayatımdaki önemli bir insanın dediği gibi benim de rüyalarıma girebilecek kadar çok sevdiğim bir şey şu midye dolmalar:)))

Hiç yorum yok: