17 Eylül 2007 Pazartesi

PAZAR

Pazar süslendim püslendim oturdum:))) Sabah kuaföre gittim boyandım fönlendim,teknosa dan aldım kameramı(logitech) oturdum Cafe Crown 'a .Burası bana iyi gelen bir mekan.Pınar cım Türkiye de iken biz orda çok zaman geçirmişizdir,yemeğimizi yer muhabbetimizi yapardık ardından Pınar'ın annesi Serpil Abla kahve için bize katılırdı,onun anlayışı,olaylara bakışı ve bana ailemden uzakta yapmış olduğu anneliği unutamam ,çok yol göstericidir.Filtre kahvemi ,çaylarımı içtim gazeteleri okudum hava süper güzel,keyifli bir gün geçirdim sonra bir arkadaşım bana katıldı,onun kursuyla ilgili biraz notlara baktık,akşam yemeğimizi yedik,21 gibi eve döndüm eh ev hali çamaşır bulaşık vardı ,ev beni bekliyordu:)))

2 yorum:

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

ülen arasaydın ya beni ben annemde oturuyodum. Buluşur koklaşırdık

Kiyoki dedi ki...

Valla özledim kızım,bizde çocuk mocuk yok,müsait olur musun diye çekiniyom,ama arıycam bundan sonra sen de ara.