14 Haziran 2008 Cumartesi

Edward Scissorhands(Makas Eller)



Pazar günü sabahtan kuaförüme gidip kendime çeki düzen verdikten sonra(saçlarımı da kestirdim,şeytan iyice kısalt dedi ama dinlemedim tabi:)),havuçlu kek ve kahveleri alıp arkadaşıma gittim ,oğluda bize katıldı ve film keyfi yaptık evet film seçimi Ege ye aitti,zevkle izledik,duygulandık,gözlerimiz doldu ardından sahilde yürüyüş ve Fenerbahçe de denizin nerdeyse içinde olan salaş bir çay bahçesinde günü tamamladık ,evet biraz filmle ilgili bilgi vereyim size ,
Modern bir peri masalını anlatan filmde,Edward'ın ellerini yapamadan ölen mucidi yüzünden Edward elleri yerine makaslarla kalmıştır. Bu nedenle kendi halinde bir yaşam süren genç Edward 'ın hayatı bir gün onu fark eden Peg Boggs'in tarafından değişecektir. Saç kesmedeki ve çalı budamadaki başarısıyla kısa zamanda herkesin sevgilisi haline gelen kahramanımız için üzücü olaylar da vardır. 1990 yılı Tim Burton yapımı olan film izleyenlere fantastik bir şölen sunuyor.

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Ne tuhaf bu filme gene bir hafta sonu Hande ile gitmiştik lise 2 deydim galiba :) ne çok giderdik hande ile sinemaya...Seninlede Doom a gitmiştik hayyy valla ne güzel eğlenmiştim kızım