15 Haziran 2008 Pazar

PAZAR KEYFİ





Dün gece geç yatmıştım,sabah için saati kurdum 1o gibi kalkmayı planlıyordum,sabah cep telefonum çalmaya başladığında gözlerim yarı açık Hülya yı dinledim Fenerbahçe de kahvaltı ,tabi ki cazip bir teklifti ,açık büfe güzel bir kahvaltı yapıldı(bal kaymak ve gözlemeler enfesti) ,ardından kahveler içildi,muhabbet edildi ,gazeteler okundu,öğleden sonra da Nurhan eşi ve kızı bendeydi ,arkadaşlarla dolu dolu bir pazar geçti ,Katre ile oynadık,boyama yaptık,çok güzel konuşmaya başlamış artık ,Nurhancığım da ikinci bebeğine hamile ,bir dahaki kontrolüne birlikte gitmeye karar verdik:)Dün gitmiş hareketlerini anlattı mest oldum ,ben de görmek istedim minik bebeği...Nurhan la konuşmak bana her zaman iyi gelmiştir,çok konuşuruz onunla bir araya geldiğimizde hiç sıkılmadan susmadan saatlerce konuşabiliriz,hep iyi gelmiştir onu görmek ,daha sık bir araya gelmek lazım ,şu hayatın hızını yavaşlatmak dostlara vakit ayırmak lazım...

2 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Kızım burdaki karpuzlar kelek valla :)

Chris'in Annesi dedi ki...

uff cok lezzetli görünüyor..fenerbahceyi de ozlemiştim.bu fotograflar ıcımı actı ne guzel yemyesil..cok iyi yapmışsınız..