29 Haziran 2008 Pazar

PAZAR KEYFİ




Evet bu pazar öğlene kadar uyuyacakken sabah cep telefonumun bağırtısına fırladım yataktan,kurmamıştım da halbuki bu ne şimdi derken baktım Nilgün yazıyor,kalk hazırlan zili çalınca aşağıya in komutu alındı yarım saatin var lafı üzerine yataktan atladım,duşumu alıp hazırlanıp attım kendimi sokağa:)) Sevgi ile Nilgün benim iş hayatına ilk girdiğim yıllardan arkadaşlarım(onlar şimdi başka kurumlarda çalışıyorlar)hafta içinden program yapılmış,bana da emri vaki yapma kararı almışlar:)Fenerbahçe de Romantika da güzel bir kahvaltı yaptık ve Nilgün ün ekibinden Belma,eşi ve Pınar da tesadüfen Fenerbahçe ye kahvaltıya gelmişler devamında onlar da katıldı güzel bir sabah geçirdik onları da yaklaşık 4 yıldır görmemiştim,Safranboluya gitmiştim bu ekiple ,çok eğlenmiştik(2002 yılında)kahveler içildi fal muhabbeti kaçınılmazdı ,sonra caddeye inildi baya bir dolaşıldı,ayakkabı terlik bakıldı ,sonra aldıklarımı yayınlarım size:)Ben çok beğenerek aldım umarım iyi günlerde de giyerim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yarın ferah ve müjü geliyo bekliyom ya gelirsin ye dayak yersin