6 Ekim 2008 Pazartesi

Müzik ve kokular

Her ikisinin de anılarla ne kadar yakın ilişkisi var,duyduğunuz anda güzel doyulamayan ya da kötü unutulamayan anılar gözümüzün önünde canlanıveriyor,doyasıya dinlemek,içine çekmek ya da hemen uzaklaşmak...Hepimizi bu kadar etkiler mi,ben bilmiyorum ama ben de bu duygular çok yoğun,halen Işın Karacayı dinleyememem,parfümlerimi arkadaşıma vermem hepsi bu yüzden ,bayram tatilinde İzmir de servisten inmiş ağbimi beklerken önünde durduğum cafe bar çok hoşuma gitti,oturasım geldi,sabah serinliğinde denize karşı kahvemi yudumlamak istedim o anda bir şarkı Ladino Song (Oi Va Voi)başladı ben de öyle kalakaldım,benim çok sevdiğim bir şarkı siz de dinleyin belki sizin de içinizi ısıtır kim bilir,

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Annemle birgun sohbet ediyoruz arka planda sezen aksunun parcasi caliyor 'eskidendi cook eskiden diye" annem donup bana bu sarki bana gencligimi hatirlatiyor dedi. o gun bugundur ne zaman o sarkiyi dinlesem annemi daha bir ozluyorum