28 Ekim 2008 Salı

SALI GECESİ SİNEMASI



Bugün toplantımız vardı maalesef tüm öğleden sonramız toplantıda geçti,dinlemek de insanı yoruyor,dikkatini toplamak,sonuna doğru iyice darlandım,toparlanmaya başladım,ceketimi giydim,kalemlerimi notlarımı topladım az daha devam etse çığlık atacaktım dayanamayıp,çıkışta Uğur ve Özlerle Bayramoğlunda mantıcıya gittik,eski günlerde gittiğimiz bir mekandır,eğitimlerde tesisin yemekleri baydığında takılırdık buralara,son zamanlarda pek eğitime gitmediğimi fark ettim,dönüşte Uğur bizi evlerimize bıraktı sağolsun,eve girince bir üşüme tuttu,polar sabahlık bile kurtaramadı,çok sıktım herhalde kendimi,hastalanma belirtileri ama umarım olmadan atlatırım,cnbc-e de çok sevdiğim bir filme rastladım,tam koltuğa kurulmuşken Özler aradı,filmi izlemesini söyledim gülmeye başladı,o da ben seyredeyim diye beni aramış:)Filmimizin adı,The Mirror has Two Faces,oyuncular Barbra Streisand ve Jeff Bridges,1996 yapımı,122 dk lık bir film,biraz konusundan bahsedelim,Rose annesi ile birlikte yaşayan ,daha önce evlenmemiş ve beğendiği adamda kızkardeşi ile evlenmiş bir akademisyen,Gregory ise pek çok geçici ilişki yaşamış ama seksin ilişkileri bozduğunu düşünen bir matematik profesörü,Gregory nin gazete ilanına Rose un kızkardeşinin Rose adına mektup göndermesi ile ilişkileri başlıyor ve son derece mesafeli ama dostça evliliğe kadar gidiyor,Ama Rose'a bunun yeterli gelmediği noktada işler karışır ve Rose evi terk eder,bu arada Gregory de yeni kitabı ile ilgili yurt dışında sunumlar yapmak üzere yurt dışına çıkar ve konuşamazlar,Rose kendisini çirkin hissetmekte ve güzelleşmeye karar vermiştir,kilo verir,saç rengini değiştirir,Gregory döndüğünde yeni görüntüsüne tepki verince Rose Gregory'i terk eder,Gregöry kendisine itiraf edemese se Rose' a delice aşıktır,saldırganlaşır ve Rose un bir başkası ile birlikte olduğunu duyduğunda artık dayanamaz ,Rose un kapısına dayanıp duygularını itiraf eder ve mutlu son ,ben bu filmi kaç kere izledim bilmiyorum ama daha çok izlerim onu biliyorum....

1 yorum:

Nane Şekeri dedi ki...

Kiyokim kalp kalbe karsidir. Bende seni aradim film icin :P Mesgul dedim kizi rahatsiz etmiyim demek sende onu seyrediyormussun...